Reklama
 
Blog | Milan Mraček

Proč jsem byl včera na Bohemce

Nadpis článku by se ještě ne tak dávno mohl zdát jako úplná blbost. Hraje se první kolo nové sezóny, los navíc jako prvního soupeře určil Slávii, tak kde bych jinde měl asi být? Jenže naprostá většina lidí, co rozklikne tento článek ví, že situace bohužel není tak jasná. Zájem o pozemky pod Ďolíčkem a jen špatně maskovaná snaha stávající radnice Prahy 10 poslat neznámému (?spřízněnému?-jak už jsem také slyšel) soukromému subjektu z městské kasy desítky a stovky milionů korun, vyhnal Klokany k domácímu utkání do Edenu.

Že chtějí Bohemáci hrát domácí zápasy není třeba připomínat. Žízeň po domácím prostředí vyústila v aktivitu Družstva fanoušku Bohemians „Zachraňme Ďolíček aneb ve stopách pana Dannera“. Zajímavá myšlenka, kdy se fanoušci zaváží hradit splátku hypotečního úvěru, dokázala oslovit něco přes tři stovky fandů, kteří se zavázali k příspěvkům přesahujícím 23 milionů korun.

Na včerejší utkání přišlo 5600 diváků, z toho dobrá polovina Slávistů. Přinejmenším 4000 v posledních letech tradičních diváků nedorazilo. Pokud je v těchto 4000 někdo z oněch zmíněných 300 v předchozím odstavci tak to chápu. Já se sice taká zavázal přispět na projekt, ale můj respekt má i ten, kdo se zavázal přispět na Ďolíček a neúčast v Edenu bere jak principielní věc. Ale co ti zbývající?

Mám pro ně jednu radu.

Reklama

Pokud jste v uplynulých letech chodili do Ďolíčku na domácí zápasy, stálo vás to přinejmenším 1200,- Kč za permanentku do kotle. To je sto korun měsíčně. Zavažte se do jednoho k příspěvku 10.000,- Kč do projektu DFB. Bude vás to stát onu stovku měsíčně – 3 koruny denně…, ale pokud tuto částku přispěje každý z absentérů, rozroste se suma na Ďolíček na téměř 65 milionů korun.  Věřím, že pak už bychom Ďolíček skutečně mohli koupit a nakonec v něm zase znovu hrát.

Moc se ale bojím, že zůstane u slov.

Vyhledávání

Tip: Vyhledávejte dle autora pomocí autor: autor:”Erik Tabery” další tip

Výsledky vyhledávání

Hledám o sto šest
Vyskytla se chyba, zkuste to znovu.
Reklama