Přestože zcela nechápu pohybové kreace, kterými Čtvrtníček doprovází extázi způsobenou slovíčkem neomezeně, musím uznat, že tato reklama patří k tomu lepšímu, co nás otravuje v pauze mezi pořady. A je samozřejmé, že aby byla reklama úspěšná, nemůže se omezit pouze na jedno médium, a proto na nás Vodafoní reklama útočí i z rádia a billboardů. S tím vším jsem srozuměn.
Pak ale centrum Prahy (a možná i dalších měst) zaplavily načerno vylepené pseudoinzeráty, ve kterých se hledají překladatelé z reklamštiny. Je to levné a možná i účinné. Vytištění letáku stojí tak korunu a studenti to na brigádě za pár korun vylepí. Ale je to nelegální a hlavně nemravné. Jasně jsem si to uvědomil, když jsem stál před vstupem do metra Strašnická, kde zejména přilehlý podchod dlouho dělal velkou ostudu. Nyní se konečně začalo pro čistotu Prahy 10 něco dělat. Tuto záslužnou práci však zcela obrací v niveč Vodafone, který každé nároží či sloup ozdobil svým výtvorem.
Logiku zmíněné počínání má. Pokud policie nechytí vylepovače při činu za ruku a ten nepřizná, pro koho to vylepuje (což se nikdy nestane), tak je jen velmi těžké uložit za takové počínání pokutu, která by však stejně byla, oproti ceně za televizní reklamu, směšně nízká.
Oskar, který v pubertě zmutoval ve Vodafone se od začátku tvářil jako sympatický rošťák. Ale to co předvedl v uplynulých dnech je nejvyšší známkou vandalství a nevycválanosti. Opravdu si manažeři Vodafonu myslí, že tím, že zaneřádí občanům jejich okolí, získají jejich sympatie?
Možná že mne Vodafone překvapí a pošle partu čističů, kteří nevkusné letáky odstraní. Ale do té doby musím křičet: „HANBA VODAFONU!“ a to přestože jinak jsem se službami tohoto operátora celkem spokojen.