Co mne však na reklamě nejvíce zaujalo, byl samotný text. Podporuji Bohemku 1905. Proč ta číslovka? Jistě, od té doby, co paraziti ze Střížkova mrví tradiční název klubu je číslovka v názvu klubu nezbytností, ale zde se jedná o odvozený název. To je skoro jako kdyby tam stálo, že podporuje klokany 1905 – defakto tím přiznává, že je i nějaká jiná Bohemka.
A ať se střížkováci nazývají třeba Real Madrid (nejprve jsem chtěl napsat Bohemians, ale nedokázal jsem to), ale stejně to budou střížkováci!
Proto by se možná vyplatilo text reklamy probrat se skutečnými fanoušky. Ostatně to, co jsem na adresu reklamy zaslechl v kotli dává tušit, že její účinek byl odlišný, než zadavatel zamýšlel. Ona totiž reklama bývá účinná, jen když prezentuje kvalitní produkt. A jak už jsem uvedl, ve vztahu k Ďolíčku (a tedy i Bohemce) je dost příležitostí být kvalitním produktem. Nejsmutnější by totiž bylo, kdybychom na stadionu měli 36 takových banerů, za každého zastupitele jeden a Bohemka by se musela stěhovat…